Zapytanie ofertowe na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
25 czerwca 2021

Zapytanie ofertowe dla zadania o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) określonego w art. 2 pkt. 1) pn.: „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego” w ramach projektu pn.: „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza na terenie gminy Winnica, ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę urządzeń grzewczych” w ramach Działania 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza” Poddziałanie 4.3.1 „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Winnica, ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica

Regon 130 378 522, NIP 568-15-45-340

tel. (23) 691 40 92, faks (23) 691 40 25

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w ramach zadania pn.: „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza na terenie gminy Winnica, ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę urządzeń grzewczych”.

  1. Zakres robót przewidzianych w ramach projektu:

a) Część 1- Zakup i montaż kotłów na pellet i zgazowujących drewno. Część 1 obejmuje wykonanie projektu technologii dla każdej indywidualnej kotłowni oraz dostawę, montaż (demontaż starego kotła) i uruchomienie instalacji: kotły na pellet 10 szt., kotły zgazowujące - 6 szt.

b) Część 2- Zakup i montaż kotłów gazowych na gaz ziemny i gaz płynny. Część 2 obejmuje wykonanie projektu technologii dla każdej indywidualnej kotłowni oraz dostawę, montaż (demontaż starego kotła) i uruchomienie instalacji: kotły na gaz ziemny i płynny – 42 szt.

c) Część 3 - Zakup i montaż powietrznych pomp ciepła. Część 3 obejmuje dostawę i montaż 4 szt. powietrznych pomp ciepła, w tym: wykonanie projektów wykonawczych dla uruchomienia i  przyłączenia do istniejącej kotłowni planowanego systemu pomp ciepła oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi (o ile taka będzie wymagana); specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach; dostarczenie niezbędnych urządzeń, przewodów, armatury i materiałów, wykonanie niezbędnych robót towarzyszących, wykonanie szczegółowego planu testów i rozruchu systemu, uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie kotłowni, rurociągów i sieci cieplnych do eksploatacji.

d) Część 4 - Zakup i montaż paneli fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych. Część 4 obejmuje opracowanie dokumentacji technicznych oraz dostawę i montaż paneli fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych o min. mocach 3kW, 4kW, 4,5kW, 6kW, 8kW, 9kW, 10kW, 14kW nie przekraczających łącznej mocy 2 MWe oraz opracowanie dokumentacji technicznych oraz dostawę i montaż instalacji kolektorów słonecznych dla użytkowników indywidualnych gospodarstw domowych o min. mocy 0,003658 MWt i 0,005487 MWt, nie przekraczających łącznej mocy 2 MWt w dwóch wariantach.

Zadanie realizowane jest w formule „Zaprojektuj – Wybuduj”.

  1. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie
    z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
  2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza na terenie gminy Winnica, ograniczenie niskiej emisji poprzez wymianę urządzeń grzewczych” obejmuje między innymi:

- zorganizowanie i przeprowadzenie procesu przekazania placu budowy w porozumieniu z  Zamawiającym.

- zapewnienie Inspektora nadzoru posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i  kanalizacyjnych

- zapewnienie Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane w tym zakresie.

- protokolarne przekazanie terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych, zgodnie z  obowiązującymi przepisami.

- sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji projektowej i technicznej wykonanej przez Wykonawcę robót,

- bieżące kontrolowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją projektową i  harmonogramem rzeczowo - finansowym, sporządzonym przez Wykonawcę robót i  zatwierdzonym przez Zamawiającego.

- dokonywanie wizytacji na terenie budowy z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu (każdy z inspektorów w momencie prac z jego branży) oraz udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót.

- przybycie na teren budowy na każde wezwanie Zamawiającego bądź Wykonawcy robót budowlanych, niezależnie od ilości odbytych wizytacji.

- kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika budowy i przebiegu robót budowlanych oraz dokonywanie właściwych wpisów w Dzienniku budowy ze swojej strony.

- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniecie wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczenia budowy.

- przeprowadzenie odbiorów częściowych robót i odbioru końcowego robót (z udziałem Zamawiającego).

- przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego robót oraz sprawdzonego kompletu dokumentacji powykonawczej.

- kwalifikowanie zasadności wykonania robót zamiennych lub ewentualnych zamówień dodatkowych i kalkulacji przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych na ewentualne roboty dodatkowe bądź zamienne.

- zatwierdzanie protokołów konieczności.

- uczestniczenie w realizacji uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji.

- uczestnictwo na wniosek Zamawiającego w kontrolach inwestycji ( w trakcie realizacji jak i po jej zakończeniu) dokonywanych przez podmiot zewnętrzny, udzielanie wyjaśnień podmiotom kontrolującym.

III. Termin wykonania zamówienia:

Rozpoczęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego – od dnia podpisania umowy do dnia dokonania końcowego odbioru robót. Zobowiązania rozciągają się także w okresie gwarancji i rękojmi. Planowany termin zakończenia robót: 6 miesięcy od podpisania umowy.

IV. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

  1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
  2. Oświadczenie o posiadanym zasobie osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia.

Wykonawca oświadczy, że dysponuje następującymi osobami:

1) inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej,

2) inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej,

V. Kryteria oceny ofert: cena 100%

VI. Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi zostać sporządzona pisemnie i zawierać co najmniej:

  1. Pełną nazwę Wykonawcy.
  2. Adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu.
  3. Cenę oferty (brutto) przedstawionej w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku, którą zamawiający będzie zobowiązany zapłacić wykonawcy za przedmiot zamówienia
    z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz ma być niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.

VII. Inne informacje

  1. Prowadzący sprawę: Mariola Darkowska.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny bez prawa roszczeń Wykonawców do zwrotu kosztów uczestnictwa
    w postępowaniu.
  3. Oferta złożona po terminie będzie zwrócona Wykonawcy bez rozpatrzenia.

VIII. Składanie ofert:

  1. Oferta cenowa powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego i przesłana w postaci skanu za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminawinnica.pl do dnia 8 lipca 2021 r. do godziny 10.00.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 Wójt Gminy
mgr Robert Wróblewski

Załączniki

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:UG Winnica
Data utworzenia:2021-06-25
Data publikacji:2021-06-25
Osoba sporządzająca dokument:Mariola Darkowska
Osoba wprowadzająca dokument:Marcin Strzyżewski
Liczba odwiedzin:2959