Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Winnica
Zapytanie ofertowe na wykonanie rozgraniczenia działek
I. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Gmina Winnica
ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica
NIP 568-154-53-40
tel. 23 691 40 92, e-mail: sekretariat@gminawinnica.pl
II. Tryb udzielenie zamówienia
- Niniejsze zamówienie realizowane będzie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.).
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego.
III. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne rozgraniczenia nieruchomości oznaczonej nr ewid. 207 położonej w miejscowości Mieszki-Kuligi gm. Winnica z działką sąsiednią oznaczoną nr ewid. 209 położoną w miejscowości Mieszki-Kuligi gm. Winnica.
Działki stanowią własność osób fizycznych. - Przedmiot zamówienia należy sporządzić w oparciu o ustawę Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020r. poz. 276 ze zm.). W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności:- wyznaczenie terminu i przeprowadzenie wszystkich czynności rozgraniczeniowych na gruncie,
- sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej.
- analiza stanu prawnego nieruchomości, - Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno zakończyć się w terminie do trzech miesięcy od daty podpisania umowy.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, według formularza oferty, który stanowi załącznik do zapytania ofertowego, podpisana i złożona w sekretariacie Urzędu Gminy w Winnicy ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie rozgraniczenia w miejscowości Mieszki-Kuligi”, bądź przesłana w postaci „scanu” za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminawinnica.pl do dnia 16 października 2020r. do godziny 12.00.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
V. Wykaz dokumentów do przedłożenia
- Formularz oferty zał. nr 1.
- Formularz RODO.
- Niezbędne uprawnienia zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia
VI. Miejsce i termin składania ofert
- Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, według formularza oferty, który stanowi załącznik do zapytania ofertowego, podpisana i złożona w sekretariacie Urzędu Gminy w Winnicy ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie rozgraniczenia w miejscowości Mieszki-Kuligi”, bądź przesłana w postaci „scanu” za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminawinnica.pl do dnia 16 października 2020r. do godziny 12.00.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną, telefonicznie lub listownie.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.10.2020r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
VII. Dodatkowe informacje
- W odniesieniu do oferentów, którzy spełniają w/w warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena brutto – 100%.
- Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki wykonania zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postepowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postepowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
- Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca.
- Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
- Osoba upoważniona do kontaktu: Martyna Malinowska tel. 23 69 14 031.
- Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy kierować na e- mail: sekretariat@gminawinnica.pl.
VIII. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), (RODO) Administrator Danych przekazuje następującą informacje:
- Administratorem przetwarzanych przez Urząd Gminy w Winnicy danych osobowych jest Wójt Gminy Winnica, siedziba: 06-120 Winnica, ul. Pułtuska 25, tel. 23 691 40 92.
- Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni ASYSTA Sp. z o.o., reprezentowana przez Pawła Modrzejewskiego, 87-800 Włocławek, ul. Płocka 169, inspektor@kiodo.pl.
- Administrator, reprezentowany przez Wójta Gminy Winnica, będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, aby:
- wykonywać zadania realizowane w interesie publicznym należące do zadań własnych gminy lub zleconych i powierzonych gminie do wykonania.
- wykonywać zadania w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Wójtowi,
- wypełniać obowiązki prawne ciążące na Wójcie
- prowadzić postępowania w sprawach indywidualnych należących do właściwości Wójta,
- wykonywać umowy, których Pani/Pan jest stroną lub podejmować działania na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie odpowiednio:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO – dane są niezbędne do wykonania umowy zawartej z Panią/Panem
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO - dane są niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, znajdującego oparcie w przepisach prawa powszechnie obowiązującego,
- art. 6 ust. 1 lit. e RODO - dane są niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Wójtowi,
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO - w wyjątkowych sytuacjach Pani/Pana zgoda - w przypadku przetwarzania danych, których przetwarzanie nie znajduje oparcia w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
- Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z odrębnych przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie zgody do momentu jej wycofania.
- Klienci urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Zgoda na przetwarzanie może być cofnięta w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Klienci mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego t.j. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie, uniemożliwi podjęcie czynności urzędowych lub zawarcie umowy.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane oraz nie będą przekazywane do krajów trzecich.
IX. Załączniki:
- Formularz ofertowy - zał. nr 1.
- Formularz „RODO”.
Załączniki
- Formularz oferty (664.70 KB)
- Klauzula informacyjna (223.33 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | UG Winnica |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-10-01 |
Data publikacji: | 2020-10-01 |
Osoba sporządzająca dokument: | Martyna Malinowska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Marcin Strzyżewski |
Liczba odwiedzin: | 2089 |