Platforma eZamawiający

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Szanowni Państwo,

Gmina Winnica wprowadzając wymagania przepisów o zamówieniach publicznych, postanowiła wdrożyć Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem umożliwiającym Państwu składanie w prowadzonych postępowaniach ofert drogą elektroniczną. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań zachęcamy do korzystania z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli Państwu wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert a także rejestracji i innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22) 257 22 23 lub adresem poczty elektronicznej oneplace@marketplanet.pl .

Wejście na platformę służącą do obsługi zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy PZP oraz zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania jej przepisów możliwe jest poprzez link

https://gminawinnica.ezamawiajacy.pl

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:UG Winnica
Data utworzenia:2021-04-12
Data publikacji:2021-04-12
Osoba sporządzająca dokument:Mariola Darkowska
Osoba wprowadzająca dokument:Marcin Strzyżewski
Liczba odwiedzin:2617