Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Klubu Dziecęcego przy Zespole Placówek Oświatowych w Winnicy
I. WYMAGANIA W STOSUNKU DO KANDYDATÓW:
a. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) Kandydatem na Kierownika Gminnego Klubu Dziecięcego może być osoba:
a) posiadająca kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
b) która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza;
2) w przypadku braku jednej z powyższych kwalifikacji, kandydatem na stanowisko Kierownika Gminnego Klubu Dziecięcego może być także osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
a) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80 godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
b) średnie lub średnie branżowe oraz:
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub,
- przed zatrudnieniem w klubie dziecięcym odbyła 280 godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w pkt. 1;
3) jeżeli kandydat o którym mowa w pkt 2 lit. a) nie pracował z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązany jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80 godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności;
4) posiadanie obywatelstwa polskiego;
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) znajomość przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań na zajmowanym stanowisku pracy, a w szczególności z zakresu: opieki nad dziećmi do lat 3, kodeksu postępowania administracyjnego, funkcjonowania samorządu gminnego, kodeksu pracy, ochrony danych osobowych oraz finansów publicznych - w zakresie gospodarowania środkami finansowymi w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie jednostki budżetowej.
8) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne;
9) kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
10) nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
11) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
12) kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
13) kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
14) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
b. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań;
2) mile widziane udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku;
3) umiejętność dobrej organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników;
4) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych);
5) przestrzeganie etyki zawodowej.
II. KRYTERIA OCENY:
1) doświadczenie i przygotowanie merytoryczne;
2) umiejętność autoprezentacji.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) organizowanie pracy Klubu Dziecięcego i nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem przez podejmowanie decyzji gospodarczych i organizacyjnych, zgodnych z przepisami prawa,
2) budowanie pozytywnego wizerunku jednostki, doskonalenie standardów opieki w Klubie Dziecięcym;
3) reprezentowanie Klubu Dziecięcego na zewnątrz;
4) ustalanie struktury organizacyjnej oraz zasad organizacji pracy Klubu Dziecięcego,
5) kontrola wewnętrzna wykonywanych przez pracowników Klubu Dziecięcego zadań i obowiązków,
7) przestrzeganie tajemnicy służbowej;
8) wykonywanie poleceń służbowych bezpośredniego przełożonego tj. Wójta Gminy Winnica oraz realizowanie innych zadań wynikających z rozeznanych potrzeb gminy;
10) zapewnienie właściwych warunków pracy i przestrzegania obowiązujących przepisów BHP.
IV. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie Gminny Klub Dziecięcy przy Zespole Placówek Oświatowych w Winnicy z siedzibą przy ul. Wspólnej 10, 06-120 Winnica
2) wymiar etatu: 1/8 etatu,
3) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
4) stanowisko: Kierownik Gminnego Klubu Dziecięcego przy Zespole Placówek Oświatowych w Winnicy.
V. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV);
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
5) kopie dokumentów potwierdzające wymagane kwalifikacje i wykształcenie;
6) kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy i doświadczenie zawodowe – jeśli dotyczy;
7) oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
8) oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku”;
9) oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
10) oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązki alimentacyjne, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
11) oświadczenie, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
13) podpisana klauzula informacyjna zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – ogólne rozporządzenie o ochronie danych*.
*- druk kwestionariusza i klauzuli informacyjnej jest do pobrania na stronie bip.gminawinnica.pl
Wszystkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane; w przypadku składania kserokopii dokumentów winny być one potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej stronie poprzez zamieszenie klauzuli „za zgodność z oryginałem” i złożenie podpisu.
Niekompletne (w tym ich brak), nieprawidłowo sporządzone lub niepodpisane dokumenty, jak również niepoświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów będą skutkowały odrzuceniem oferty jako nie spełniającej wymagań formalnych.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty należy przesłać na adres jednostki lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Winnica przy ul. Pułtuskiej 25, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Gminnego Klubu Dziecięcego przy Zespole Placówek Oświatowych w Winnicy” w terminie do dnia 1 sierpnia 2022 r. do godziny 15:00.
W przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień wpływu do Urzędu Gminy (data nadania nie ma znaczenia).
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797).
Dokumenty aplikacyjne złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
INNE INFORMACJE:
osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie;
osoby, które nie spełniły niezbędnych wymagań formalnych i nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym listownie lub/i telefonicznie poinformowane,
dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;
dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych;
niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Winnica /www.bip.gminawinnica.pl/ oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy;
kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku.
Winnica, dnia 21 lipca 2022 r.
Wójt
/-/ Robert Wróblewski
Załączniki
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | UG Winnica |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-07-21 |
Data publikacji: | 2022-07-21 |
Osoba sporządzająca dokument: | Ewa Zalewska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Ewa Kozłowska |
Liczba odwiedzin: | 1716 |